Despre noi

Logo AgendeMed

 

 

Bine ați venit la AgendaMed,

Un concept unic în România, implementat și urmat cu succes de 95% din populația țărilor europene, ce revoluționează sistemul medical, oferind soluții complete de eficientizare a tuturor operațiunilor din domeniul medical, dintre medici și pacienți în mediul virtual.

Reprezentăm mai mult decât un brand de sănătate, reprezentăm viitorul digital în medicină și telemedicină prin valorificarea pacienților și medicilor din întreaga țară.

Rezultatele utilizării platformei AgendaMed? Operațiuni mai rapide, o mare economisire demonstrată a timpului, feedback în timp real de la medicul cu care colaborăm, bazat pe rețete, planuri personalizate de tratament sau diverse documente medicale, o gestiune sigură și rapidă a informațiilor medicale, planificare mai simplă și mai rapidă a activităților, un calendar mai organizat datorită unor instrumente profesionale de management, totul prin intermediul platformei digitale creată special în acest sens. 

Scăpați de timpul pierdut până acum la cozile cabinetului pentru o simplă rețetă, plan de tratament, adeverință, programare medicală. Identificați rapid cabinetul, clinica sau datele de contact ale acestora, prin intermediul unei platforme profesionale simple și eficiente care vă va susține în operaționalizarea și gestionarea facilă a tuturor activităților și informațiilor, împreună cu personalul medical în mediul virtual.

Toate datele dumneavoastră cu caracter personal sunt securizate respectând standardele actuale GDPR de protecție și confidențialitate a datelor personale, de aceea informațiile prezente și intermediate pe platforma AgendaMed, vor fi întotdeauna în siguranță.

 

Cum funcționează AgendaMed?

Am conceput un soft special dedicat pacienților și medicilor din întreaga țară, cu scopul de a asigura acces facil la informații despre sănătate și specialiști din domeniul medical. Considerăm că sectorul de asistență medicală trebuie să fie ușor accesibil și eficient atât pentru pacient cât și pentru specialiști deopotrivă. Din acest motiv, prin intermediul platformei noastre totul devine o simplă formalitate cu ajutorul a câtorva click-uri.

Datorită platformei digitale AgendaMed, pacienții se pot programa online, pot solicita rețete medicale, pot obține și pot furniza documente medicale sau informații în mod direct medicilor cu care colaborează, totul online, rapid și simplu. De asemenea prin intermediul platformei AgendaMed, oferim soluții complete de tip video-call ce pun în contact direct și în timp real pacientul cu medicii și specialiștii din domeniul medical pentru răspunsuri profesioniste la întrebările medicale adresate.

 

De ce să alegi AgendaMed ca doctor?

Vizibilitatea serviciilor cabinetului dumneavoastră dar și promovarea acestora poate fi deseori extrem de dificilă și poate implica o serie lungă de costuri. Acum aveți posibilitatea de a opta către cele două pachete de avantaje din cadrul platformei AgendaMed  (Pachetul BASIC sau Pachetul PRO) cu diverse avantaje care vă pot oferi o promovare profesională și rapidă  a serviciilor sau  a expertizei medicale, o eficientizare masivă a operațiunilor medicale, și o vizibilitate benefică la nivel național a clinicii sau cabinetului dumneavoastră.

 

Crearea contului BASIC vă oferă următoarele beneficii printre care:

  • Beneficiați de înregistrare gratuită;
  • Beneficiați una dintre cele mai mari platforme la nivel național, peste 9000 de medici;
  • Dispuneți de o bună vizibilitate la nivel național;
  • Puteți să vă adăugați până la 3 puncte de lucru,
  • Identificare rapidă a locației cabinetului sau a clinicii;
  • Puteți să vă actualizați datele personale, tarifele serviciilor prestate, experiența dumneavoastră, studiile, specializarea și localizarea pe hartă;
  • Posibilitatea de a descărca GRATUIT aplicația pentru utilizare din magazinele Google Play sau AppStore;

 

Creându-vă un cont PRO pe platforma noastră beneficiați pe lângă toate avantajele contului Basic și de 12 LUNI GRATUITE cu următoarele facilități:

  • Posibilitatea de a efectua programări online în acord cu pacienții;
  • Aveți posibilitatea de a vă îmbogăți portofoliul de pacienți care caută cei mai buni medici din proximitatea lor,
  • Administrarea și gestionarea programului dumneavoastră de lucru la unul sau mai multe cabinete unde vă desfășurați activitatea;
  • Gestionarea optimă și rapidă a calendarului de activități prin adăugarea intervalelor disponibile în care puteți prelua pacienții,
  • Blocarea anumitor intervale orare dacă este necesar și reprogramarea simplă și rapidă a consultațiilor care au suferit modificări,
  • Notificări trimise în timp real, pacienților, pentru a-i anunța de modificarea efectuată de către dumneavoastră, cu privire la programarea lor. Pacienții dumneavoastră vor putea reprograma rapid și facil vizita la cabinet prin intermediul platformei vizualizând intervalele dumneavoastră disponibile pentru consultații,
  • Puteți vizualiza istoricul de programări, numărul pacienților programați, intervalul orar stabilit pentru fiecare consultație, clinica/ cabinetul la care s-au efectuat programările, fișele medicale încărcate și tratamentele prescrise pacienților;
  • Posibilitatea de a atașa și descărca semnătura electronică și parafa dumneavoastră,
  • Puteți scrie rețete, planuri, tratamente, adeverințe sau alte documente medicale dar și schițe, note prin intermediul platformei în timp real; totul digital simplu și eficient cu ajutorul instrumentelor profesionale de lucru și cu modele oficiale aprobate de Ministerul Sănătății conform standardelor europene;
  • Aveți posibilitatea de a vă stabili regimul de activitate online, lucru vizibil pe platformă de către pacienții care intenționează programarea pentru ședință video;
  • Regimul online se activează/dezactivează alegând posibilitatea să nu fiți deranjat. Dacă dumneavoastră activați regimul live-online veți putea primi apeluri video fără programare în prealabil de la pacienți,
  • Dacă alegeți dezactivarea regimului live online, pacienții se pot programa video doar cu programare,
  • Ședințe, asistență online de tip video-call sau planuri de tratament, realizate prin intermediul platformei AgendaMed contra cost pentru pacienți, în acord cu prețurile stabilite de dumneavoastră;
  • Siguranța plăților aferente ședințelor video prin intermediul platformei la finalul cărora primiți factura fiscală atât dumneavoastră cât și pacientul.
  • Facturarea serviciilor dumneavoastră intermediate de platforma AgendaMed este deductibilă fiscal,
  • Puteți onora programări urgente chiar dacă se intercalează cu programările normale;
  • Completarea și vizualizarea documentelor medicale în format electronic, cu posibilitatea de a fi trimise către terți;
  • Toate datele pacientului sunt completate automat pe platformă în proporție de 80 %, astfel că dumneavoastră economisiți mai mult timp pentru programarea sau scrierea unei rețete, plan de tratament, adeverințe sau oricare alt document medical,
  • Partajare sigură prin intermediul platformei, a tuturor documentelor pe care le furnizați pacienților și viceversa cu posibilitate de a modifica nivelul de confidențialitate și vizibilitate pentru celelalte cadre medicale de pe platformă sau a istoricului medical al pacientului;
  • Posibilitate de descărcare, vizualizare a documentelor și istoricul pacientului;
  • Puteți să adăugați până la 3 puncte de lucru pe platformă sau tarifele aferente serviciilor prestate cât și specializările; fiecare punct de lucru beneficiind de un cont BASIC/PRO la alegerea specialistului,
  • Vă puteți crea și manageria simplu și eficient calendarul de activitate;
  • Notificări în timp real prin e-mail și/sau SMS cu privire la programările efectuate și orice modificări referitoare la acestea;
  • Aveți posibilitatea de a vizualiza programările în funcție de perioadă (zi, săptămână, lună) și doar intervalele orare disponibile pentru viitoarele programări;
  • Aveți posibilitatea de a vizualiza istoricul apelurilor;
  • Posibilitatea de a programa pacientul la un alt coleg specialist care utilizează pachetul PRO;
  • Interacțiune prin intermediul chat-ului disponibil pe platformă, cu alți medici sau specialiști din domeniul medical care utilizează serviciile asociate pachetului PRO;
  • O foarte bună vizibilitate și o poziționare superioară în listele de căutare pe platforma AgendaMed;
  • Utilizare gratuită de testare timp de 12 luni,
  • Aveți posibilitatea de a vă stabili durata medie a consultației cât și pauza de masă dacă este cazul cât și programul de lucru la clinica/cabinetul dumneavoastră;
  • Puteți înregistra un pacient la solicitarea acestuia,
  • Aveți posibilitatea de a vizualiza în timp real, numărul de pacienți, toate consultațiile procesate, sumele încasate, numărul de vizite la cabinet, numărul de ședințe video, statusul acestora, data când au fost programate, informații pe care le puteți sorta în funcție de perioadă.
  • Beneficiați de un raport detaliat în format electronic a datelor (zi, săptămână, lună sau pe întreaga perioadă),
  • Aveți posibilitatea de a vedea toți pacienții dumneavoastră și istoricul acestora însoțit de toate documentele medicale în format electronic,
  • Puteți căuta prin intermediul platformei orice cadru medical înregistrat pe platformă.
  • Puteți să vă dezactivați oricând serviciul PRO, fără niciun cost suplimentar.

 

De ce să alegi AgendaMed ca pacient?

În prezent, găsirea unui specialist din domeniul medical nu este atât de simplă pe cât credem, iar cu AgendaMed totul este mai simplu și mai eficient. Aveți șansa de a vă bucura de următoarele facilități și avantaje:

  • Aveți posibilitatea de a vă bucura de utilizarea gratuită a platformei și a aplicației AgendaMed de oriunde vă aflați, pe orice dispozitiv  (tabeltă, smartphone, PC)
  • Aveți posibilitatea de a accesa aplicația sau platforma cu beneficiile și avantajele contului de pacient pe perioadă nelimitată fără costuri suplimentare:
  • Aveți posibilitatea de a selecta specialitatea medicală însoțită de orașul dumneavoastră, iar platforma noastră va identifica rapid o listă sortată doar cu medicii în acord cu cerințele introduse de dumneavoastră;
  • Puteți sorta această listă în funcție de nume, locație sau specialitatea acestuia,
  • Puteți efectua rapid o programare pe platformă la orice oră și la orice medic cu care doriți să colaborați, în funcție și de intervalul orar disponibil al acestuia,
  • Beneficiați de cea mai mare bază de specialiști în domeniul medical, peste 9000 deja înscriși pe platformă;
  • Notificări în timp real referitoare la programările efectuate sau modificările survenite;
  • Posibilitate de creare și de ștergere gratuită a contului dumneavoastră;
  • Puteți edita cu ușurință informațiile din contul personal, vizibile pentru cadre;
  • Aveți posibilitatea de a interacționa cu profilul medicului și consulta tarifele aferente serviciilor prestate;
  • Primiți documentele și fișele medicale în format electronic, în timp real;
  • Puteți vizualiza și descărca rapid și eficient fișele dumneavoastră medicale;
  • Aveți posibilitatea de a înregistra conturi pentru membrii familiei dumneavoastră asociate contului dumneavoastră principal. Părinții au posibilitatea de a crea conturi copiilor sau orice alți tutori legali pentru persoanele în vârstă, și de a-i programa la unul din specialiștii noștri, de a le adăuga fișe sau alte documente medicale pentru a fi vizualizate și de a le gestiona întreaga activitate și relație cu specialistul din domeniul medical într-un mod facil și eficient prin intermediul platformei.
  • Aveți posibilitatea de a efectua ședințe video contra cost la prețul stabilit de medicul ales de dumneavoastră, dacă vă aflați în imposibilitatea de a vă deplasa la un cabinet sau pentru oricare alte situații neprevăzute;
  • Plățile pentru ședințele video se efectuează facil prin intermediul platformei alegănd metoda de plată iar sumele ce reprezintă contravaloarea serviciilor vor ajunge facil la medicul cu care colaborați,
  • În momentul în care efectuați o programare, aveți posibilitatea de a adăuga fișele dumneavoastră medicale sau ale membrilor de familie iar ele pot fi viualizate de către medicul cu care colaborați,
  • Totodată puteți seta nivelul de confidențialitate ale documentelor medicale, în sensul în care puteți permite sau interzice vizualizarea lor de către specialistul cu care ați ales să colaborați,
  • Plățile aferente ședințelor video realizate cu medicul dumneavoastră sunt mai sigure prin intermediul platformei AgendaMed. După ce acestea sunt procesate și onorate, iar toate sumele sunt redirecționate către specialist;
  • Puteți anula simplu programarea efectuată cu cel puțin 2 ore înainte, prin doar câteva click-uri de la distanță din confortul spațiului dumneavoastră;
  • Beneficiați de o experiență unică utilizând cea mai avansată și modernă platformă cu o interfață foarte simplă de utilizat și astfel economisiți importante resurse precum timp sau bani și realizați rapid operațiuni.
  • Beneficiați de totalitatea serviciilor de la distanță puse la dispoziție pentru toate specialitățile de către specialiști pe o singură platformă,

 

Ce ne reprezintă?

 

Simplitatea

Ne place să păstrăm lucrurile simple, fără interfețe digitale complicate sau neplăcute iar instrumentele și soft-ul nostru sunt extrem de simple și eficiente în utilizare  de către oricine și de către orice vârstă. Conceptul platformei cât și interfața digitală  au fost gândite și implementate datorită feedback-ului comunității noastre de cadre medicale și pacienți.

 

Eficiența

Încercăm să obținem cele mai bune rezultate și ne asigurăm că procesele și sistemul nostru de asistență sunt cât mai eficiente posibil, de aceea echipa noastră de consultanți este pregătită să vă ofere cele mai înalte servicii de asistență tehnică, ca dumneavoastră să vă obișnuiți rapid cu conceptul nostru, instrumentele și noțiunile de utilizare. Asigurăm săptămânal procese de mentenanță pentru platformă și aplicații ca acestea să funcționeze fluid, sigur și rapid pentru toți utilizatorii și pe orice device.

 

Inovația

CERCETĂM, TESTĂM și APLICĂM elemente de noutate din domeniul medical care aduc în prim plan TEHNOLOGIA și INOVAȚIA. Suntem promotori ai digitalizării și ai eficientizării referitoare la consumul de  resurse, iar din acest motiv dorim să ne asigurăm că rămânem relevanți în toate regiunile și categoriile demografice din țară iar tu să reprezinți utilizatorul care să se bucure de o experiență unică alături de specialiști din domeniul sănătății.

 

Securitatea datelor pacientului

AgendaMed îndeplinește în mod constant cele mai înalte standarde internaționale de securitate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal din domeniul sanitar. În plus, există o suită de instrumente concepute pentru a ajuta profesioniștii din domeniul sănătății să anonimizeze și să protejeze în continuare orice date prelucrate cu referire la pacient.

 

Receptivi la feedback-ul utilizatorilor

Suntem deschiși la orice părere din partea utilizatorilor noștri și urmărim dezvoltarea continuă a serviciilor și implicit a companiei. Serviciile noastre reprezintă rezultatul feedback-urilor utilizatorilor, iar ele ne ajută să inovăm, să creăm și să ne îmbunătățim calitatea serviciilor pe care le oferim.

 

Echipa

AgendaMed reprezintă rezultatul sinergiei unei echipe de profesionişti, dedicați, pasionaţi şi determinaţi care contribuie considerabil la creşterea accesibilităţii şi calităţii serviciilor medicale prin construirea și menținerea unor relații sustenabile și autentice de tip consultant- medic/specialist - pacient.

 

Bine ai revenit la AgendaMed.ro Te rugăm să te identifici.

Creare cont medic

Nu sunteți încă un medic AgendaMed?

Creați-vă un cont și profitați de oferta noastră

Înregistrare medic medic